دانلود تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 11 صفحه zip

شما برای دانلود دانلود تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 به سایت وارد شده اید.

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم توضیحات دانلود تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 را مطالعه کنید.

قسمتی از متن و توضیحات فایل:

دانلود تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 تحقیق تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 مقاله تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 11

حجم فایل: 26 کیلو بایت

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 11 صفحه

مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت ، الویت بندی نماید.
این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند.
ارزش آفرینی Value Creation در چهارچوب فرآیند و زنجیره ارزش در ادبیات مالی و اقتصادی و بازرگانی مورد توجه قرار گرفته است که پایه واساس آن ، مفهوم ارزش است.
ارزش عبارت است از بار معنایی خاص که انسان به برخی اعمال ، حالتها و پدیده ها نسبت می دهد.
ارزش افزوده Value Added به مفهوم ما به ازای ارزشی است كه بر اثر برخی اعمال و پدیده ها ایجاد می شود كه درچهارچوب ارزشهای اقتصاد تببین و طبقه بندی می گردد .
نشاندهندۀ تفاوت ارزش معاملاتی (ارزش فروش) و ارزش کالا و خدمات خریداری شده (واسطه ای) است.
روشهای محاسبۀ ارزش افزوده 1-محاسبه ارزش افزوده بر اساس ارزش معاملات و یا به عبارتی ارزش كالا و خدمات (روش تفریق) کارکردهای ارزش افزوده اهداف و كاربرد ارزش افزوده روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد معیارهای مالی و غیر مالی سنجش عملکرد معیارهای مالی معیار مالی داخلی (سود عملیاتی) معیار مالی خارجی (قیمت سهام) معیارهای غیر مالی معیار غیرمالی داخلی (زمان تحویل کالا) معیار غیر مالی خارجی (رضایت مندی مشتریان) Balanced Scorecardمعیار سنجش جامع عملکرد شرکتها معیارهای مالی و غیر مالی را تحت گزارشی به نام معیار سنجش جامع عملکرد( Balanced Scorecard) بیان می کنند.
این گزارشات شامل موارد زیر است: معیارهای سودآوری: سود عملیاتی و رشد درآمدی معیارهای رضایتمندی مشتریان : سهم بازار ، پاسخگویی به مشتریان ، عملیات به موقع معیارهای کارایی ، کیفیت و زمان : انحراف کارایی مواد مستقیم ، انحراف سربار جذب شده معیارهای نوآوری : تعداد اختراعات ، تعداد کالاهای جدید روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد الف-روشهای سنتی: بازده سرمایه گذاری(ROI) سود باقیمانده(RI) بازده فروش(ROS) عایدی هر سهم(EPS) نسبت قیمت بازار سهم به سود هر سهم(P/E) الف-روشهای سنتی: الف-روشهای سنتی: 2-سود باقیمانده(RI)= سود منهای بازده مورد انتظار سرمایه گذاری (سرمایه گذاری X نرخ بازده مورد انتظار) – سود عملیاتی = سود باقیمانده الف-روشهای سنتی: 3-بازده فروش(ROS)= الف-روشهای سنتی: 4-عایدی هر سهم(EPS)= الف-روشهای سنتی: 5-نسبت قیمت بازار سهم به سود هر سهم =(P/E) روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد ب-روشهای جدید ارزش افزوده اقتصادی(EVA) ارزش افزوده بازار(MVA) 1-ارزش افزوده اقتصادی(EVA) تعریف : ارزش افزوده اقتصادی (EVA) به عنوان معیار مالی سنجش عملکرد ، مبتنی بر ارزش افزوده است.
ارزش افزوده اقتصادی شاخصی مبتنی بر VBM است که به کنترل کل ارزش ایجاد شده در یک تجارت می پردازد.
1-ارزش افزوده اقتصادی(EVA) تاریخچه : روش ارزش افزوده اقتصادی اولین

فایل مفید دیگر:  بررسی ارتباط نسبتهای صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام 69 صفحه doc

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *