دانلود تحقیق ترمزگیری 33ص 49 صفحه zip

شما برای دانلود دانلود تحقیق ترمزگیری 33ص به سایت وارد شده اید.

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم توضیحات دانلود تحقیق ترمزگیری 33ص را مطالعه کنید.

قسمتی از متن و توضیحات فایل:

دانلود ترمزگیری 33ص تحقیق ترمزگیری 33ص مقاله ترمزگیری 33ص ترمزگیری 33ص

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 49

حجم فایل: 248 کیلو بایت

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 49 صفحه

كنترل ترمز گیری 2.
1 مقدمه این فصل ترمز گیری را با آزمون های بنیادی ترمز گیری وسائط نقلیه توضیح می دهد كه شامل موارد سطح مشترك لاستیك با جاده، دینامیك خودرو، و اجزای سیستم ترمز معمولی، و پیشرفت اهداف سیستم های ضد قفل، اجزای آن، ملاحظات ایمنی، منطق كنترل، و مراحل تست می باشد.
این فصل با تشریح سیستم های ترمز گیری خودروهای آینده به پایان می رسد.
برای سادگی و به خاطر اینكه برای بیشتر خودروها روی جاده، قابلیت كاربرد، وجود داشته باشد، سیستم های ترمز هیدرولیكی مورد استفاده روی دو محور به عنوان یك موضوع انحصاری توضیح داده نشده اند.
این نوع از سیستمها دراتومبیل های مسافرتی كامیونهای سبك، و درآمریكای شمالی روی كامیونهای سبك استفاده می شوند.
2.
2 مبانی ترمزگیری خودروها اصل فهمیدن تكنولوژی وابسته به ترمزگیری وسایل نقلیه مدرن شامل، آگاهی از سطح مشترك لاستیك با جاده، دینامیك خودرو هنگام ترمزگیری، و اجرای سیستم ترمزگیری است.
این بخش برای یك سیستم پایه جهت درك مطلب این موارد را توضیح می دهد.
1.
2.
2 فصل مشترك تایر با جاده نیروی ترمزگیری تولید شده در هر چرخ از وسیله درهنگام ترمزگیری تابعی از نیروی نرمال روی چرخ و ضریب اصطكاكی بین تایر و جاده است.
این ارتباط بین وزن روی چرخ ونیروی اصطكاك حاصله ( ترمز) درمعادله ( 1،2) ساده شده است.
1،2 كه: نیروی اصطكاكX جهت =Fx ضریب اصطكاك تایر و جاده = وزن استاتیكی و دینامیكی روی چرخ= Wwh ضریب اصطكاك تایر با جاده ثابت نیست ولی تابعی از عوامل خیلی مهمی مثل سطح جاده و شیب جغرافیایی نسبی بین تایر و جاده است.
منحنی ضریب اصطكاك چرخهای لغزان با سطوح مختلف 2.
1 نشان داده شده است.
از این منحنی و معادله 2.
1 ملاحظات زیر به دست می آید: نیروی اصطكاك تولیدی بستگی به لغزش چرخ دارد.
اگر تایر در همان سرعت مماسی روی جاده بغلتد، هیچ نیروی طولی ( ترمزی ) وجود دارد.
این ارتباط در فهم ترمز گیری مساله ای بنیادی است و به سادگی مشاهده نمی شود؛ درمورد چرخهای دیگری كه لغزش آنها به غیر از حدود 100درصد است، ( یعنی هیچ سرعت لغزشی نباشد) تشخیص اصطكاك بدون ابزار مشكل است.
بیشترین نیروی اصطكاك ( ترمزگیری) تحت شرایط نسبتاً لغزش كم رخ می دهد.
این امر اشاره بر این دارد كه ترمزهای قوی كه در لغزش 100درصد رخ می دهند معمولاً بیشترین نیروی ترمز را تولید نمی كنند تلفیق یكنواخت و فشار كنترل شده ترمزگیری توسط یك راننده ماهر یا كنترل سرتاسری ضد قفل، در بیشتر سطوح، كوتاه ترین توقف را ایجاد می كند.
مقدار نیروی اصطكاكی( ترمزی) تولید شده یا سطح جاده به طور گسترده ای فرق می‌كند.
در نتیجه این ارتباط معلوم است كه راننده و مسافران درمدت فاصله توقف و یا شتاب منفی اگر روی جاده آسفالت خشك باشد، ترمزگیری با ترمزگیری روی یخ مقایسه می شود.
معمولاً بعد از ماكزیمم نیروی اصطكاك ممكنه در یك سطح جاده داده شده، شیب منحنی منفی می شود.
این پدیده ( در اصل نشان می دهد كه بعد از شیب منجر به نیروی اصطكاك ماكزیمم، فشار بیشتر پدال، ترمز كمتری در پی خواهد داشت) روشن می كند كه چرا یك راننده ماهر می تواند فاصله كوتاهتری را نسبت به راننده كم تجربه به دست آور

فایل مفید دیگر:  پلان تاسیسات مکانیکی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *